Wednesday 11 April 2012






                            WAJAH-WAJAH YANG BAKAL AKU RINDUI......




Sem 2 da nk b`akhir da...aku mula terasa kesyahduan..saat2 ni..aku pandang satu persatu wajah-wajah mereka....wajah sahabat-sahabat yang mengisi kesunyian hati aku,,yang selalu memenuhi ruang2 kekosongan dalam diri aku..Hadirnya mereka sentiasa menghiburkan aku....Setiap tingkah dan telatah mereka,aku perhatikan satu persatu....takde yang terlepas satu pun dari ingatan aku....Ya,,sungguh aku rasa terharu dan sedih nak berpisah dari mereka....susah senang kita bersama,kena marah gn lecturer pn same2 kan?? :) Byk shot kenakalan kita yg tak berapa d sukai oleh org lain..namun,itulah kita..SAHABAT,,,iNsyaAllah... Sahabat untuk selamanya....:) Ahhh..tak ahan rasanya air mata ni nk mengalir ble tulis entri ni.....Hidup aku hepy sgt ble aq msuk Kolej ni...Ya...siapa lg yg nk hiburkan aq selain dr kawan2.... Aku tak tau,,ap aku akan buat ble aq da keluar dr sini nanti...Waktu senggang aku..hanya utk diri aq sndri....hurmmm..pehh,,SENTAP ahh!!! Telalu banyak la memori kita bersama....tak terungkap dek kata-kata...Semoga kalian berjaya dalam menghadapi hidup di masa akan datang..Wish u all the best of luck!! Aku sayang korg sangat2....




MEMANG NAKAL.. :p




Paan & Thira
Akak2 tersayang :P

thira,fetty & ema

cute g`gurls

Aien

kak syierA & me

haha..wajah2 nakal mereka.. :P

mai & pika


No comments:

Post a Comment